Dobrodošli u naš dućan!
Sve leće su i montiraju u rimless besplatno!
Kako naručiti leće na recept?
Vrlo neočekivano napomena !! => Svatko tko naruči leće, mora ostaviti poruku na svom receptu, uključujući mjerenje PD.U vašem receptu mora biti neki znak "+" ili "-", to je vrlo važno.Kada ostavite svoj recept, molim vas, NE ukidajte i ne ignorirajte ga, kad ostaviti poruku.Ako je moguće, bilo bi bolje fotografirati recept vašeg liječnika, kako bi se izbjegle bilo kakve nesporazume.
Normalno je vaša рецептурная sila može izgledati otprilike ovako:
(Napomena: ponekad se vaš oftalmolog ne može ukazati na svoje mjerenja PD (udaljenosti između зрачками) na vašem рецептурном memorandumu, jer im zapravo nema potrebe mjeriti, ali, molim vas, pristojno pitati za ove informacije, kao što su oni potrebni su nam za izradu naših optičkih leća.)
(Desnog oka) l-------------- Veličina PD------------ l (lijevo oko)
Jednostavno možete nam poslati poruku, kao što je prikazano u nastavku, kada ste naručile:
Na desnoj strani (OD): Opseg______ Cil_____ Osovina______
Na lijevoj strani (OS): Opseg______ Cil_____ Osovina______
PD: ______ mm
Odaberite frame koju želite, Izaberite jednu od leće (odgovarajuća za vašu dioptrija). Dodajte frame i leće u koš za smeće, platite zajedno, pošaljite nam svoj recept u komentarima na nalogu ili nas kontaktirajte, i mi изготовим za vas gotove naočale na recept u roku od 3-7 dana
(1) Ako stavljam veliki red, ima li tamo mjesta ili ponude?Ako imate veliki broj naloga prije plaćanja, molimo vas, kontaktirajte nas, mi ćemo vam dati zadovoljavajući odgovor. (2) Ako proizvod ima problema s kvalitetom, što ja mogu učiniti?Molimo, kontaktirajte nas u roku od 7 dana nakon primitka upućivanje, molimo vas, provjerite jasnu sliku za neispravni proizvod i pošaljite nam.Organiziramo povrat ili ponovno slanje parcele. (3) Iz drugih razloga ne želim ovaj proizvod, kako ću to učiniti?Bilo kojeg drugog razloga, ako vam se ne sviđa ili ne treba vam roba, nakon primitka vaše narudžbe u roku od 7 dana, molimo vas, kontaktirajte nas.Budite sigurni da ste zadržali izvorno stanje i nošenje tereta sami, nakon primitka robe organiziramo povrat novca.Iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni narudžbom, molimo vas da ne žurite ostaviti odgovor, ili osporiti, odmah nam se obratite, kako bi imali smo priliku riješiti ovaj problem za vas.Премного zahvalan!O proizvodima Sva roba iz trgovine we Fashion pri odabiru čaše za vino su službeni i autentično, sa jedinstvenim originalnim dizajnom.
Provjera kvalitete i usluge nakon prodaje također su osigurana kontinuirano.
Kreditna garancija, da su sve fotografije натурной snimanja, molimo vas, budite sigurni da kupite.
Budući da je tijekom snimanja se prikazuje svjetlo, kut i boje, fizički podaci i fotografije mogu
tako da mi razlika!Dobro prevladava.
Često postavljana PITANJA 1: Kako rezervirati?Korištenje kolica za slanje narudžbe. 2. Kako mogu platiti narudžbu?Mi prihvaćamo plaćanje preko Alipay, Visa kreditnu karticu, West Union,...Bankovni transfer, i tako dalje 3. Možete li prihvatiti?Nažalost, ne možemo. 4. Što mi je činiti, kad zaštitu vrijeme istekne? 0вы mogli su me pitati produžiti za vas, prije nego što je skuplje. 5: Molim vas, ostavite komentar na ESCROW prilikom plaćanja, ako imate bilo kakve posebne želje (boja/dimenzije).Sve porudžbine će biti obrađene u roku od 2-5 radnih dana Ekonomskih dostava Mi obično koristimo registriranu авиапочту Kine, a dostava traje oko 2-6 tjedana. express EMS, dostava širom svijeta traje oko 5-29 dana.Drugi prijevoznici, kao što su TNT, DHL, FedEx, potrebno je oko 3-9 dana.Ako želite odabrati express, molimo vas, javite nam, a mi izračunajte dodatni troškovi dostave.Mi smo uvijek šaljemo robu na vašu adresu escrow, tako da, ako vaša je adresa za isporuku se ne poklapa sa njim, molim vas, navedite kada plaćate uvjetno депонированием!Vaše zadovoljstvo - to je ono čemu težimo!Mi ćemo učiniti sve što je moguće, doći do tog cilja!!Svoje pozitivne povratne informacije su ključ uspjeha našeg poslovanja.Potičemo vas da obratite trenutak da ostavite nam pozitivnu ocjenu sa zajedničkim detaljima ocijenjeno prodaje (DSR) 5. Mi smo hvala unaprijed za provedeno vrijeme i iskreno se nadamo da ćete biti zadovoljni sa svojim kupnje i našu uslugu.Ako niste zadovoljni svojom transakcijom: molimo, kontaktirajte nas odmah, prije nego što ostavite neutralnu ili negativnu povratnu informaciju, jer mi ćemo učiniti sve što je moguće problem riješiti na vaše zadovoljstvo.Komunikacija često je ključ za rješavanje problema.
Naziv |
Pribor za naočale |
Tip elementa |
Pokrivenost |
Broj modela |
Boja sočiva |
Materijal leće |
1,56 indeks loma |
Spol |
Ostaviti odgovor